Česta pitanja


  • Što je pretponuda?
    Pretponuda je neobvezujuća ponuda za uplatu tražene robe. Pretponudu/ponudu Vam šaljemo na mail tek nakon što nam pošaljete sve potrebne podatke (ime i prezime, adresa, kontakt mobitel i grad za isporuku koliko se odlučite za dostavu.)

    Za koliko je moja uplata vidljiva?
    Uplate je najčešće vidljiva u roku 24 sada ukoliko se uplaćuje sa iste banke dok druge banke/pošta prenose sredstva do 48 sati (radnim danom do 14:00 sati).

    Mogu li robu osobno preuzeti?
    Roba se može osobno preuzeti ukoliko se nalazi na našem skladištu koje je na području Dubrave u Zagrebu u roku 24 sada od uplate ponude ukoliko robu imamo na lageru. Svakako nam naznačite prilikom upita/narudžbe da robu želite osobno preuzeti kako bi Vam potvrdili lokaciju skladišta.

    Mogu li robu naknadno preuzeti?
    Roba se može naknadno preuzeti na našem skladištu samo nam to morate obavezno najviti kako bi mogli pripremiti papire.

    Dostavljate li robu?
    Robu dostavljamo, a cijena dostave ovisi o ukupnoj težini i količini aparata te gradu isporuke koju naš program automatski izračunava. Svakako nam morate potvrditi grad (obavezno poštanski broj) u koji bi trebali isporuku kako bi Vam mogli potvrditi cijenu dostave.

    Što uključuje dostava?
    Dostava na području grada Zagreba odvija se do vrata stana. U cijenu dostave uračunata je usluga nošenja aparata do 5 kata. Put do vrata stana mora biti nesmetan i prohodan kako bi dostavljači mogli nesmetano dostaviti kupljene uređaje. U slučaju da put nije prohodan, dovoljno širok, te lift dovoljno velik dostava neće biti moguća do vrata stana.
    Dostava na području Hrvatske odvija se do stambenog objekta ukoliko je put omogučen za nesmetano kretanje kamiona.


    Kada mogu očekivati isporuku
    Rok isporuke za grad Zagreb je 1-3 radna dana (ovisi o rasporedu dostavne službe kao vanjski suradnik) ukoliko robu imamo odmah na skladištu ili prema roku navedenom u napomeni pretponude/ponude.
    Rok isporuke za druge gradove ovisi o rasporedu dostavne službe (Intereuropa) te kada dostava preuzme robu kreirati će se broj pošiljke koji ćemo Vam proslijediti na mail sa kontaktima od dostavne službe te link na online praćenje isporuke.
    Raspored dostave za otoke i rijetko naseljena područja možete pročitati na ( link )

    Ukoliko želite sami organizirati dostavu, nudimo Vam i tu mogućnost, preko sljedećih dostavnih službi ili osobno po želji:
    HpExpress - link
    OverseasExpress - link
    DHL - link
    DPD - link
    IN-TIME - link
    EastExpress - link
    FedEx - link
    GLS - link
    Agit - link
    Intereuropa - link
    TNT Express - link
    Gebruder Weiss - link

    Opcije plaćanja
    Prikazana cijena na ponudi i web trgovini vrijedi za plaćanje:
    - virmanom
    - internet bankarstvom
    - općom uplatnicom banka/Fina
    Trenutno nemamo opcije plaćanja karticama jednokratno/ na rate ni pouzećem.


    Mogu li dobiti R1 račun?
    Naravno, samo nam prilikom narudžbe/upita dostavite podatke za R1 račun. Ukoiko adresa isporuke nije ista kako i adresa za R1 račun molimo Vas da nam to naznačite.

    Vršite li odvoz starog aparata
    Odvoz starog aparata možete dogovoriti sa kontaktima na slijedećem link-u

    Vršite li uslugu montaže?
    Mi nemamo uslugu montaže aparata ali Vam preporučamo da kontaktirate ovlašteni servis kako bi dogovorili montažu aparata.

    Isporučuje li se električni kabel za štednjake, ploče i pećnice?
    U većini slučaja se isti ne isporučuje jer proizvođač nema informaciju koja duljena kabela Vam je potrebna od aparata do utičnice te da li imate jednofaznu ili dvofaznu struju. Svakako se ne preporuča aparate spajati u produžni kabel!

    Sve detaljne informacije o uvjetima kupovine (načini plaćanja, dostava, reklamacije, povrati, pohvale, pritužbe i sl) možete pročitati na slijedećem linku



    --------
    --------